FAQ

V tomto článku naleznete odpovědi na Vaše nejčastější otázky. Pokud zde nenajdete co hledáte, napište nám na info@zajezdynanakupy.cz nebo vyplňte kontaktní formulář zde.

 

 1. Jak objednat zájezd?

Nejprve si otevřete kategorii z menu na horní části stránky. Otevře se Vám výpis termínů a jejich dostupnost. Vyberte si termín který Vám vyhovuje. Vždy za každým termínem je napsáno nákupní centrum do kterého se pojede. Otevřete termín, který chcete objednat. Zde zvolte počet ks jízdenek a klikněte na "Do košíku".

2. V autobuse mi bývá špatně, je možné sedět vepředu?

Ano, na každý zájezd je sestavován zasedací pořádek, napište nám prosím Váš požadavek na sedadlo do poznámky k objednávce. Poznámku k objednávce naleznete ve 3. kroce objednávky („Informace o Vás”).

 

3. Je možné nastoupit někde mimo Brno po trase autobusu?

Ano, zastavujeme vždy na čerpací stanici MOL v Mikulově (bývalý Agip). Pokud máte zájem o nástup v Mikulově, informujte nás prosím emailem, nebo nám to připište do poznámky k objednávce. Další nástupní místa jsou možná pouze po předchozí domluvě.

 

4. Pojedu k autobusu autem, je možné někde u nástupního místa v Brně zaparkovat?

Od roku 2019 jsou v Brně zavedeny parkovací zóny, nemusíte se však obávat, přímo u nástupního místa je podélné parkování na ulici, které je o víkendech ZDARMA. Nepotřebujete žádné povolení, ani parkovací lístek, stačí jen zaparkovat. Pozor na parkovací garáže pod Janáčkovým divadlem, zde se platí i o víkendu a to 30 Kč/hod, příp. 300 Kč/den.

 

5. Moje kamarádka si již koupila lístek. Chtěli bychom ale sedět spolu, co máme dělat?

Napište do poznámky k objednávce jméno Vaší spolusedící, která si již jízdenku zakoupila a my Vás usadíme spolu. Poznámku k objednávce naleznete ve 3. kroce objednávky („Informace o Vás”).

 

6. Zakoupila jsem jízdenku, ale zájezdu se nemohu zúčastnit. Může jet místo mě někdo jiný?

Ano, stačí pokud nás budete informovat přes email info@zajezdynanakupy.cz a náhradníkovi předáte Vaše číslo jízdenky, popřípadě mu ji předáte.

 

7. Dá se v nákupním centru platit kartou nebo si musím měnit peníze?

Téměř všechny obchody v nákupním centru G3 přijímají platební karty, pouze v některých restauraci (např. Lucky Noodles) a na stáncích stojících na volné ploše je nutné platit hotově. Je však vhodné mít s sebou nějakou hotovost pro případ, že by nastal problém s Vaší kartou. Pokud se Vám naskytne nějaký problém s placením, můžete kdykoliv kontaktovat našeho delegáta, který se po celou dobu pohybuje v nákupním centru. Rád se dostaví a pomůže Vám.

 

8. Je možné místo nákupů navštívit centrum Vídně?

Ano! Od nákupního centra G3 jezdí každých 15 min ZDARMA autobus do cetra a zpět. Není tedy problém, vyměnit nákupy za návštěvu centra Vídně.

 

9. Jsem po dobu zájezdu zdravotně připojištěna?

Cena zájezdu není včetně připojištění. Pokud však máte zájem, rádi Vás připojistíme přes naši cestovní agenturu. Stačí nás kontaktovat emailem a pošleme Vám další informace.